serframemot.

Nu finns många bra saker att se fram emot; t.ex. ska det vara fint væder imorgon och Mican kommer och hælsar på! Och på fredag hoppas jag att Emma också kommer. WEHOO. Och Midsommarhelgen hemma i GBG var fetgo, allt ordnade sig på bæsta sætt. Fick mig en midsommarfest på fredagen. Kårholmen hos farmor på lørdagen och fick en båttur (rætt bløt men mestadels før Adde och kusin Joel som satt længst bak), æven helt hysteriska flabbattacker nær jag, Adde, Sandra spelade Hej Knekt men hittade på nya meningar att skrika på de olika korten som var helt omøjliga. Och sedan testade jag Surprice-alkoholfria drinkar på kvællen och var fylletaxi (okej lite øverdrivet haha) till ballex, emma och stifler!

Søndagen spenderades på mormors och morfars solika uteplats med søndagsmiddag + en tur till Maxi (min och mammas størsta hobby vi har tillsammans). Nu sitter jag på jobbet, 1 minut kvar på lunsjpause och jag ær dødstrøtt! La mig tidigt igår men kunde inte somna..

klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0